יום שלישי, 26 באפריל 2011

פרק ב' הקשר בין קרינה מטלפון סלולרים לקרינה מאנטנות סלולאריות

הקשר בין קרינה מטלפון סלולרים לקרינה מאנטנות סלולאריות
קצת על קרינה מאנטנות סלולאריות:
אנטנות סלולריות פולטות קרינה בלתי מייננת לסביבה. קרינה בלתי מייננת היא קרינה בעלת אנרגיה נמוכה ואורך גל ארוך, בניגוד לקרינה רדיואקטיבית. המשרד פועל במטרה לצמצם את רמות הקרינה המזיקות אליהן חשוף הציבור הרחב ולשם כך אימץ את תקנים המקובלים בעולם. בישראל קיימות כ- 5000 אנטנות סלולריות המספקות שירות תקשורת נייד בישראל. לכל אנטנה יש קיבולת מקסימלית של שיחות היכולות להתבצע באמצעותה בו זמנית. ככל שעולה מספר המשתמשים בטלפונים סלולריים באזור מסוים, עולה מספר האנטנות הנדרש להספקת הקליטה והשידור.
הקשר בניהם:
הקרינה שנפלטת ממכשיר הסלולר היא קרינה בלתי מייננת "קרינה בלתי מייננת" משמע אומר : "קרינה שאינה מייננת את האטומים שהיא עוברת דרכם, כלומר האנרגיה שלה לא מספיקה להוצאת אלקטרונים ממסלולם סביב גרעין האטום.
וכך גם האנטנות הסלולאריות הן פולטות קרינה בלתי מייננת.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    קרינה בלתי מייננת היא קרינה פחות מסוכנת מקרינה מייננת כמו קרינת בטא, אלפא וגמא (רדיואקטיבית). אבל חשוב מאוד לעשות בדיקות קרינה סלולארית בבית פרטי, כל קרינה במשך הזמן יכולה לגרום לנזקים ולפגוע בנו ובדיקות כאלה יכולות לעזור לגרום לנו להתמגן כנגד קרינה.
    אני חושב שכדי להמשיך ולהתפתח אין לנו ברירה אלא להקים עוד אנטנות סלולאריות ולהשתמש במכשירים חשמליים אשר גם פולטים קרינה. ככל שהקרינה נכנסת יותר לתודעה אנו מפתחים שיטות חדשות להתמגן כנגד קרינה וחשוב לנסות ולהתמגן בצורה הטובה ביותר נגד קרינה.

    השבמחק